شیر گازی رفیع نوین

شیر گازی رفیع نوین

شیرآلات بهداشتی رفیع نوین ارائه دهنده محصولات با کیفیت و متنوع لوله، اتصالات، تاسیسات، شیرآلات بهداشتی، سر شیر و اتصالات شیر با سالها تجربه با بهره گیری از اطلاعات روز و کادری مجرب همراه با قیمت های بسیار مناسب می باشد.

شیر توپی وسیله ای است به همراه یک دریچه کروی که امکان کنترل جریان را به صورت باز و بسته و یا به نحو دیگر می توان گفت صفر یا یک را فراهم می کنند. توپی شیر دارای مجرا بصورت ورودی و خروجی در مرکز آن می باشد.از لحاظ پوشش و عدم نشتی جریان سیال، شیرهای گازی بسیار مطلوب و معتبر و معروف هستند. در نتیجه آنها انتخاب اول استفاده و بسیار کاربردی در مصارف گازرسانی که قطع جریان بصورت جدی اهمیت دارد مطح می باشد. همچنین به علت وجود عایق و درز بندی بصورت یکپارچه و یکنواخت در شیرهای گازی این شیرها در محدود کردن جریان، کاهش دبی خروجی جریان سیال گزینه های مناسبی نیستند. جنس بدنه شیرهای گازی از جنس آلیاژ با کیفیت برنج می باشد که در برابر خوردگی گاز نیز مقاومت خوبی را دارا می باشد و می توان جهت افزایش دوام بیشتر علی الخصوص در مقابل خوردگی با آلیاژ نیکل پوشش می شود.

یکی از معایب شیر توپی ئاین است که اگر دسته شیر را در حالت نیمه باز قرار دهید جریان یکدستی هنگام عبور سیال برقرار نخواهد شد و جریان کاملاٌ آشفته خواهد بود و در صورتی که شیر به مدت طولانی به صورت نیمه باز قرار گیرد نشیمنگاه شیر توپی آسیب می بیند و باعث جابجا شدن نشیمنگاه و یا درگیری توپ شیر برای مصارفی که نیاز به افت فشار در خط است مورد مناسبی نخواهد بود و فقط مناسب برای قطع و وصل کامل جریان سیال عبوری در خط می باشد. شیر های گازی از بدنه یک تکه تشکیل شده اند و شامل ساختمانی یکپارچه می باشد.

شیرهای توپی به خاطر سایز سوراخ بزرگ توپی شان که یک باره در مقابل جریان قرار می گیرد کنترل چندانی روی جریان ندارند. هم چنین بین Stem و توپی شیر مقداری بازی وجود دارد که کنترل دقیق جریان را سخت تر می کند. و در آخر گشتاور بالای مورد نیاز در شیر های توپی در هنگام باز شدن و در هنگام بسته شدن شیر اجازه تنظیم دقیق جریان نمی دهد.

از شیر گازی به وفور برای مصارف مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود و به دلایل مختلفی که شرح داده شد و همینطور قیمت مناسب از آن استفاده می شود. شیرهای گازی رفیع نوین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *