آدرس کارخانه شیرگازی حقیقی

آدرس کارخانه شیر گازی حقیقی

شرکت تولیدی صنعتی حقیقی در زمینه  طراحی و تولید شیر گازی با کیفیت و استاندارد بالا فعالیت می کند. این شرکت فعالیت خود را باتوجه به آگاهی از نیاز مبرم جامعه در زمینه توسع گاز شهری، در سال 1375 آغاز نمود. همچنین این شرکت دارای اولین مجوز استاندارد برای تولید شیر ربع گرد از نوع قفلی می باشد.

شرکت حقیقی از آن دسته از تولید کننده های شیر آلات بهداشتی مرغوب است که در بازار لوازم تاسیساتی زبان زد خاص و عام است .  شرکت حقیقی به تولید شیرهای گازی در سایزهای 2/1  اینچ , 2, 4/3 , 1 , 4/1  1 , 2/1 1  اینچ می پردازد . کارخانه معروف و شناخته شده حقیقی همواره به تولید شیر آلات گازی , با آلیاژ برنج مرغوب می پردازد . شیرگازی حقیقی در سایزهای مختلفی ساخته شده است که هر کدام برای مصارف خاص ساختمانی , صنعتی و نیمه صنعتی , گاز کشی سوله ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند . یکی دیگر از محصولات شیرگازی حقیقی شیر قفلی آن است . دسته گازی تمام شیرهای حقیقی قرمز است . عموما دارای بدنه، دسته روی ساقه و توپی هستند که آلیاژ مورد استفاده در هر سه نوع قطعه ذکر شده از برنج است.

شیر گازی 1اینچ حقیقی , از سایزهای شیرگازی است که از بین 6سایز دیگر بسیار پرکاربرد تر است . این شیر به صورت شیرگازی کوچک , متوسط و سایز بزرگ تولید شده است تابرای مصارف مختلف ساختمانی به مشکل برنخورند . این شیر گازی 1 اینچ جزو شیرآلات برنجی متوسط است و در کل سایز ها این نوع شیرگازی بسیار پرمصرف است که در پمپ آب خانگی , لوله های گازی مانیسمان ودرز دار , لوله های گالوانیزه با انواع برندها و دیگر تجهیزات موتورخانه مورد استفاده قرار می گیرد .

شیر قفلی حقیقی نیز از جمله تولیدات شیرآلات گازی محسوب می شود که تنها در سایز 1 اینچ تولید شده است و برای لوله گازی یک اینچی ورودی هر واحد ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . علت این نام گذاری به شیر قفلی این است که در هنگام بسته بودن شیر قفلی یک اینچ حقیقی شما می توانید با استفاده از یک قفل مانع از باز شدن آن توسط افراد دیگر شوید . این نوع شیر گازی دروروردی مغازه ها و اماکن عمومی نیز کاربرد بسیار دارد .

تمام شیر آلات برنجی این شرکت معتبر حقیقی دارای استاندارد ملی ایران است و به صورت کامل تست شده هستند و از سازمان نفت وگاز کشور تاییدیه دارند . این محصولات در مقایسه با برندهای دیگر با قیمت های مناسب  تری در بازار عرضه می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *