شیر گازی آهارکو

شیر گازی آهارکو

مجموعه تولیدی صنعتی آهارکو با بیش از 25 سال تجربه در زمینه اتصالات ، قطعات گازی و غیر گازی با به کارگیری نیروهای متخصص تحت نظارت انجمن مدیران کنترل کیفیت تهران و بازرسی اداره کل استاندارد ایزان در سال 1391 مجوز تولید شیرآلات توپی ربع گرد گازی و غیر گازی را دریافت نموده است و دارای گواهینامه ISO 9001-2008 می باشد.

استقبال نصابان و مصرف کنندگان در این دوره گروه آهارکو را بر آن داشته تا با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره وری از تکنولوژی روز جهان محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب عرضه نماید.

شیرآلات آهارکو دارای قابلیت تبدیل ایده به محصول نهایی در کمترین زمان ممکن می باشد. بدین معنا که از مرحله طراحی تا تولید محصول نهایی کلیه مراحل در این مجموعه صورت می پذیرد.

شکی نیست که شیرالات از اساسی ترین اجزای خطوط لوله، نفت گاز ، آب و … می باشند.شیرآلات شیر گازی با شیر توپی ball valve که متریال مصرفی آن برنج می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دارد.

اجزای شیر گازی توپی شامل: بدنه ، کلاهک، توپی، نشیمنگاه توپی، ساقه، اورینگ ، مهره واشر دار، واشر، دسته  و روکش دسته می باشد. که جنس بدنه ، کلاهک ، ساقه از برنج و جنس  مهره واشر دار و دسته از آهن گالوانیزه شده و جنس توپی از برنج با روکش نیکل و کروم می باشد.

دسته های قرمز در شیرهای توپی نمایانگر استفاده برای گاز می باشد. شیرهای گازی به صورت ربع گرد و قطع و وصل ربع گرد و قطع و وصل به صورت سریع می باشد که در سایزهای مختلف از 2/1 اینچ تا 4 اینچ همراه با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود. اتصال شیرهای گازی آهارکو به صورت رزوه ای در ابعاد مختلف می باشد.

از دیگر ویژگی های شیر گازی آهارکو می توان به تحمل فشار حداکثر در دمای 23 درجه سانتیگراد تا 400 پوند بر اینچ مربع و فشار کاری در دمای 80 درجه سانتیگراد 150 پوند بر اینچ مربع اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *