شیر گازی حقیقی

شیر گازی حقیقی

شرکت تولیدی صنعتی حقیقی در سال 1375 خورشیدی در زمینه طراحی و تولید شیر گازی شروع به فعالیت نمود. این شرکت فعالیت خود را با توجه به آگاهی از نیاز مبرم جامعه در زمینه توسعه گاز شهری بنا نهاد و تمام تلاش خود را بر آن داشته است که محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای لازم تولید نماید و مفتخر است که توانسته است اولین مجوز استاندارد برای تولید شیر ربع گرد از نوع قفلی را از آن خود کند. از جمله محصولات دیگر این شرکت تولید می توان به تولید شیر آلات ربع گرد گازی در شش سایز، تولید شیرآلات کشویی در سه سایز اشاره کرد. بر روی دسته این شیر نام شیر حاذق حقیقی نیز درج گشته است. همچنین این شرکت در زمینه تولید و ساخت قطعات ماشین کاری سری تراشی، اجزاء کنترلی و شیرهای مورد استفاده وسایل گازسوز مورد نیاز متقاضیان فعالیت دارد. شیرهای ساخته شده توسط این شرکت دارای کیفیت و کارکرد مطمئن بالایی می باشد. استحکام و دوام بالای این محصولات به علت انتخاب مواد و قطعات مناسب  که منجر به طول عمر بالا می باشد می شود.

شیر گازی برنجی یکی از پر مصرف ترین انواع شیر برنجی می باشد که در دسته بال ولو ها قرار می گیرد. دلیل قرار گرفتن این شیرها در دسته شیرآلات توپی به جهت تعبیه جسم توپی شکل متصل شونده به شفت می باشد که سبب قطع و وصل جریان سیال می شود. به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.

متریال مصرفی در شیر گازی حقیقی برنجی می باشد که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که با سردنده های موجود در بازار سازگاری دارد. شیرهای گازی به دو صورت ربع گرد و قطع و وصل می باشند. جهت استفاده از شیر گازی در مصارف گازی از دسته هایی به رنگ قرمز استفاده می شود. عموما دارای بدنه، دسته روی ساقه و توپی هستند که آلیاژ مورد استفاده در هر سه نوع قطعه ذکر شده از برنج است.

ربع گرد بودن این شیرها باعث عملکرد سریع آنها در قطع و وصل جریان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *