فروش شیر گازی آهارکو

فروش شیر گازی آهارکو

گروه صنعتی آهارکو با گذشت بیش از ربع قرن توانسته است در زمینه تولید شیرآلات گازی فعالیتی مستمر و رو به رشد داشته باشد. لذا این گروه همیشه با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت با رعایت استانداردهای موجود در زمینه تولیدی قدم برداشته است و در همین راستا توانسته است نشان استاندارد از سازمان استاندارد ملی ایران را در زمینه تولید شیرهای توپی ربع گرد دریافت نماید و همینطور مغتخر به دریافت استاندارد سیستم مدیریت کیفیت iso-9001-2008 شده است.

شیر گازی آهارکو جهت قطع و وصل کردن جریان گاز درون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید. همچنین این شرکت در زمینه تولید و ساخت قطعات ماشین کاری سری تراشی، اجزاء کنترلی و شیرهای مورد استفاده وسایل گازسوز مورد نیاز متقاضیان فعالیت دارد.

محصولات گروه صنعتی آهارکو از بهترین مواد اولیه و با کنترل کیفیت 100% تولید می شود و دارای تمامی محصولات دارای علامت استاندارد ایران می باشد که در لوله کشی گاز طبیعی و گاز مایع (بصورت گاز) در واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود.

متریال مصرفی در شیر گازی آهارکو برنجی می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که با سردنده های موجود در بازار سازگاری دارد.  شیرهای گازی به دو صورت ربع گرد و قطع و وصل می باشند. جهت استفاده از شیر گازی در مصارف گازی از دسته هایی به رنگ قرمز استفاده می شود.

اجزاء شیر گازی گروه صنعتی آهارکو:

 عموما دارای بدنه، دسته روی ساقه و توپی هستند که آلیاژ مورد استفاده در هر سه نوع قطعه ذکر شده از برنج است.

گروه صنعتی آهارکو در زمینه تولید شیر گازی فعالیت می نماید همچنین در زمینه تولید شیر توپی یکربع گرد 1 اینچ، شیر توپی یکربع گرد 1/4 1 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 1/2 1 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 2 اینچ و شیرآلات توپی یکربع گرد و شیر توپی یکربع گرد 1/2 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 3/4 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 1 اینچ فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *