قیمت شیر گازی آهارکو

قیمت شیر گازی آهارکو

گروه صنعتی آهارکو با بیش از 25 سال تجربه تولید در زمینه شیرآلات گازی و غیر گازی توانسته است در زمره بهترین تولید کنندگان این فن قرار بگیرد و این دستاورد تنها با عنایت به خداوند و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان مجرب و زحمتکش این مجموعه صورت گرفته است که توانسته اند چرخ ماشین آلات را به حرکت درآورند و تولیداتی با کیفیت را با قیمتی رقابتی به بازار عرضه نمایند. که توانسته است خواسته های مصرف کنندگان را جوابگو باشد و رضایت آنها را جلب نماید.

گروه صنعتی آهارکو توانسته است در سال 1391 مجوز تولید شیرآلات توپی ربع گرد گازی و غیر گازی را دریافت نموده و همچنین موفق به دریافت گواهینامه iso 9001-2008 شده است.

به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.

کارخانه شیر گازی آهارکو در زمینه تولید شیر گاز فعالیت می نماید همچنین در زمینه تولید شیر توپی یکربع گرد 1 اینچ، شیر توپی یکربع گرد 1/4 1 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 1/2 1 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 2 اینچ و شیرآلات توپی یکربع گرد و شیر توپی یکربع گرد 1/2 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 3/4 اینچ و شیر توپی یکربع گرد 1 اینچ فعالیت دارد.

متریال مصرفی در شیر گازی آهارکو برنجی می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که با سردنده های موجود در بازار سازگاری دارد. شیرهای گازی به دو صورت ربع گرد و قطع و وصل می باشند. جهت استفاده از شیر گازی در مصارف گازی از دسته هایی به رنگ قرمز استفاده می شود.

اجزاء شیر گازی آهارکو:

 عموما دارای بدنه، دسته روی ساقه و توپی هستند که آلیاژ مورد استفاده در هر سه نوع قطعه ذکر شده از برنج است.

از مشخصه های دیگر شیر گازی آهارکو حداکثر فشار گاز 200 میلی بار (3 پوند بر اینچ مربع) و تحمل دمای دمای گاز از 29- درجه سانتیگراد تا 60+ درجه سانتیگراد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *