قیمت شیر گازی حقیقی

قیمت شیر گازی حقیقی
شرکت حاذق حقیقی در زمینه تولید شیر گازی با کیفیت بالا در حال فعالیت است.  این مجموعه قدرتمند به همت و تلاش آقی محمد رضا حاذق حقیقی برجسته ترین عضو و شرپرست هیئت مدیره این مجموعه در سال 1375 آغاز به فعالیت نموده است و تا به امروز توانسته است در اکثر شهرستاهای ایران نمایندگی فعال داشته باشد و محصولات خود را خیالی آسوده و با تضمین کیفیت به مشتریان خود تحویل نماید. کارخانجات تولیدی شیر گازی حقیقی بخاطر مواد مرغوبی که برای تولید اجناس خود استفاده می کنندمورد توجه بسیاری از همکاران خود در این صنعت قرار گرفته اند و باعث شده اند که اکثریت فروشندگان و پخش کنندگان شیر گازی در کشور نسبت به همکاری با این شرکت علاقه زیادی نشان دهند.
Ball valve هایی که در سیستم های فرآیند بکار می روند از عملگرهای مختلفی به منظور کنترل مستقیم یا از راه دور شیر استفاده می شود. متداول ترین این عملگرها بصورت دستی یا توسط یک موتور کار می کنند. با حرکت ساقه شیر به اندازه یک قوس 90 درجه ، شیر باز یا بسته می شود.
به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید. شیرهای ساخته شده توسط این شرکت دارای کیفیت و کارکرد مطمئن بالایی می باشد. استحکام و دوام بالای این محصولات به علت انتخاب مواد و قطعات مناسب  که منجر به طول عمر بالا می باشد می شود.
شیرهای گازی حقیقی به صورت ربع گرد جهت قطع و وصل به صورت سریع ساخته شده است که در سایزهای مختلف از 2/1 اینچ تا 4 اینچ همراه با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.
ساختمان شیر گازی حقیقی از یک پوسته یا بدنه اصلی تشکیل شده که یک جسم کروی توپی شکل که به یک شفت متصل شده که از طریق این شفت توپی باز و بسته شده و جریان به صورت ربع گرد قطع و وصل می شود. اتصال شیرهای گازی حقیقی به صورت رزوه ای در ابعاد مختلف می باشد.
مزیت های استفاده از شیر گازی حقیقی:
  • قیمت پایین تر نسبت به سایر شیرها
  • عمل کردن سریع در باز و بستهه شدن
  • عمل کردن در 1/4 بسته بودن و باز بودن مجرای توپی
  • وزن کم، ساختمان فشرده، نصب و بهره برداری آسان
  • استفاده از شیرهای توپی چند راهی برای تغییر جهت جریان
  • گشتاور پایین مورد نیاز جهت باز و بسته کردن
  • یکپارچه بودن قطعات آن و عدم نیاز به روانکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *