لیست قیمت شیر گازی آهارکو

لیست قیمت شیر گازی آهارکو

گروه صنعتی آهارکو یکی از بهترین تولید کندگان شیرآلات گازی و آبی می باشد که به همت نیروهای متخصص و مدیرانی لایق طراحی و تولید شده است و به صورت دقیق و منظم در مراحل تولید کنترل شده است تا محصولی با کیفیت و بدون نقص را تحویل مصرف کنندگان نماید.

گروه صنعتی آهارکو با تجربه ای 25 ساله توانسته است نشان استاندارد ملی را از سازمان استاندارد کسب نماید و همینطور مفتخر به دریافت گواهینامه iso-9001-2008 شده است که دریافت تمام این استاندارد ها و گواهینامه ها نشان از تلاش صنعتگران پر تلاش این مجوعه می باشد که توانسته اند با همت بلند خود برخورداری از ماشین آلات به روز محصولاتی با کیفیت بالا را تولید نمایند.

همچنین این شرکت در زمینه تولید و ساخت قطعات ماشین کاری سری تراشی، اجزاء کنترلی و شیرهای مورد استفاده وسایل گازسوز مورد نیاز متقاضیان فعالیت دارد.

 شکی نیست که شیرالات از اساسی ترین اجزای خطوط لوله، نفت گاز ، آب و … می باشند.شیرآلات شیر گازی با شیر توپی ball valve که متریال مصرفی آن برنج می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دارد.

اجزای شیر گازی توپی شامل: بدنه ، کلاهک، توپی، نشیمنگاه توپی، ساقه، اورینگ ، مهره واشر دار، واشر، دسته  و روکش دسته می باشد. که جنس بدنه ، کلاهک ، ساقه از برنج و جنس  مهره واشر دار و دسته از آهن گالوانیزه شده و جنس توپی از برنج با روکش نیکل و کروم می باشد.

دسته های قرمز در شیرهای توپی نمایانگر استفاده برای گاز می باشد. شیرهای گازی به صورت ربع گرد و قطع و وصل ربع گرد و قطع و وصل به صورت سریع می باشد که در سایزهای مختلف از 2/1 اینچ تا 4 اینچ همراه با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

از دیگر ویژگی های شیر گازی آهارکو می توان به تحمل فشار حداکثر در دمای 23 درجه سانتیگراد تا 400 پوند بر اینچ مربع و فشار کاری در دمای 80 درجه سانتیگراد 150 پوند بر اینچ مربع اشاره نمود.

شیرهای ساخته شده توسط این شرکت دارای کیفیت و کارکرد مطمئن بالایی می باشد. استحکام و دوام بالای این محصولات به علت انتخاب مواد و قطعات مناسب  که منجر به طول عمر بالا می باشد می شود. از شیر آلات عالی شیر آهارکو در لوله کشی گاز طبیعی و گاز مایع (بصورت گاز) در واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی می توان استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *