لیست قیمت شیر گازی حقیقی

لیست قیمت شیر گازی حقیقی
شرکت تولیدی صنعتی حقیقی در زمینه  طراحی و تولید شیر گازی با کیفیت و استاندارد بالا فعالیت می کند. این شرکت فعالیت خود را باتوجه به آگاهی از نیاز مبرم جامعه در زمینه توسع گاز شهری، در سال 1375 آغاز نمود. همچنین این شرکت دارای اولین مجوز استاندارد برای تولید شیر ربع گرد از نوع قفلی می باشد.
به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.

مشخصات فنی شیر گازی در سایزهای مختلف به شرح زیر است :
این محصول شیر گازی درشیرآلات برنجی 2/1 , در لوله های گازی و مانیسمان بدون درز 2/1 اینچ استفاده می شود که بیشتر به گاز منازل و خانه ها متصل می شود وسایز بازاری آن دو نیز نامیده می شود .برای نمونه شیرگازی 2/1 اینچ حقیقی همان شیرگازی دو حقیقی می باشد . نام این برند صنعتی حقیقی بر روی دسته شیر گازی درج شده است . شیرآلات گازی حقیقی به صورت ربع گرد تولید شده است و در 6 سایز شیر گازی سبک حقیقی می باشد . همچنین این شرکت به ساخت شیرآلات فلکه کشویی در 3سایز نیز پرداخته است .
شیرگازی در سایز 4/3 اینچ, همانند شیر 2/1 نیز در منازل و ساختمان های تاسیساتی و برای لوله کشی گاز ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع شیر برای ساختمان ها بسیار مفید و ضروری می باشد .
شیر گازی 1اینچ حقیقی , از سایزهای شیرگازی است که از بین 6سایز دیگر بسیار پرکاربرد تر است . این شیر به صورت شیرگازی کوچک , متوسط و سایز بزرگ تولید شده است تابرای مصارف مختلف ساختمانی به مشکل برنخورند . این شیر گازی 1 اینچ جزو شیرآلات برنجی متوسط است و در کل سایز ها این نوع شیرگازی بسیار پرمصرف است که در پمپ آب خانگی , لوله های گازی مانیسمان ودرز دار , لوله های گالوانیزه با انواع برندها و دیگر تجهیزات موتورخانه مورد استفاده قرار می گیرد .
شیرگازی 4/1  1 اینچ حقیقی , که از جنس برنج تولید شده است و از مدل های یکطرفه فنری  این شی گازی است . دی ان سی و دونام سایز لوله گازی است که به شیر یک و یک چهارم  اینچ گازی حقیقی میخورد .

شیرگازی 2/1 1 اینچ حقیقی , در  لوله مانیسمان بدون درز یا لوله جوشی درزدار سایز 40 مودر استفاده قرار می گیرد . این نوع سایز شیرگازی به صورت DN40 ساخته می شود و فشار گاز را تحمل می کند .
شیرگازی 2 اینچ حقیقی ,نیز از پرمصرف ترین سایزهای شیرگازی است .این نوع شیر گازی حقیقی از دیگر شیرها سنگین تر طراحی شده است که می تواند فشار گازی بالای لوله مانیسمان 2 اینچ و لوله جوشی 2اینچ را تحمل کند که در لوله گازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع شیر گازی در ورودی گاز ساختمان بسته می شود و جزو شیر اصلی فلکه گاز ساختمان به حساب می آید .
شیر قفلی حقیقی نیز از جمله تولیدات شیرآلات گازی محسوب می شود که تنها در سایز 1 اینچ تولید شده است و برای لوله گازی یک اینچی ورودی هر واحد ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . علت این نام گذاری به شیر قفلی این است که در هنگام بسته بودن شیر قفلی یک اینچ حقیقی شما می توانید با استفاده از یک قفل مانع از باز شدن آن توسط افراد دیگر شوید . این نوع شیر گازی دروروردی مغازه ها و اماکن عمومی نیز کاربرد بسیار دارد .
تمامی محصولات تولیدی شرکت حقیقی دارای نشان استاندارد می باشد و توسط این کارخانه تست شده است و دارای ضمانت نامه معتبر می باشد که توسط نمایندگی های مجاز این شرکت یا فروشگاه های معتبر در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *