نمایندگی شیر گازی حقیقی

نمایندگی شیر گازی حقیقی
حقیقی که یکی از مجموعه های بزرگ صنعتی و تولیدی در زمینه تولید شیر و گاز ایران بوده توانسته است در سایه الطاف الهی با توکل، تفکر، تلاش شبانه روزی و تکیه بر ارزش های اخلاقی محصولات شیر گاز حقیقی و شیر گازی استاندارد حقیقی را با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی تولید و خود را به عنوان یک شرکت خوش نام و معتبر در سطح ایران و منطقه مطرح نماید. و این همه توجه این مجموعه به بالا بودن کیفیت محصولات باعث شده است که مراکز فروش و پخش کنندگان مطرح در این زمینه نسبت به دریافت نمایندگی و یا خرید از این تولیدی معتبر ایرانی اقدام نمایند.
شرکت شیر گازی یکی از قدیمی ترین برندهای شیر گازی استاندارد در بازار می باشد که از آلیاژ برنج مرغوب می باشد. شیرگازی حقیقی در سایزهای مختلفی ساخته شده است که هر کدام برای مصارف خاص ساختمانی , صنعتی و نیمه صنعتی , گاز کشی سوله ها و کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند . یکی دیگر از محصولات شیرگازی حقیقی شیر قفلی آن است . دسته گازی تمام شیرهای حقیقی قرمز است .
به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.
این محصول شیر گازی درشیرآلات برنجی 2/1 , در لوله های گازی و مانیسمان بدون درز 2/1 اینچ استفاده می شود که بیشتر به گاز منازل و خانه ها متصل می شود وسایز بازاری آن دو نیز نامیده می شود .برای نمونه شیرگازی 2/1 اینچ حقیقی همان شیرگازی دو حقیقی می باشد . نام این برند صنعتی حقیقی بر روی دسته شیر گازی درج شده است . شیرآلات گازی حقیقی به صورت ربع گرد تولید شده است و در 6 سایز شیر گازی سبک حقیقی می باشد . همچنین این شرکت به ساخت شیرآلات فلکه کشویی در 3سایز نیز پرداخته است .
شیرگازی در سایز 4/3 اینچ, همانند شیر 2/1 نیز در منازل و ساختمان های تاسیساتی و برای لوله کشی گاز ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع شیر برای ساختمان ها بسیار مفید و ضروری می باشد .
شیر گازی 1اینچ حقیقی , از سایزهای شیرگازی است که از بین 6سایز دیگر بسیار پرکاربرد تر است . این شیر به صورت شیرگازی کوچک , متوسط و سایز بزرگ تولید شده است تابرای مصارف مختلف ساختمانی به مشکل برنخورند . این شیر گازی 1 اینچ جزو شیرآلات برنجی متوسط است و در کل سایز ها این نوع شیرگازی بسیار پرمصرف است که در پمپ آب خانگی , لوله های گازی مانیسمان ودرز دار , لوله های گالوانیزه با انواع برندها و دیگر تجهیزات موتورخانه مورد استفاده قرار می گیرد .
شیرگازی 4/1  1 اینچ حقیقی , که از جنس برنج تولید شده است و از مدل های یکطرفه فنری  این شی گازی است . دی ان سی و دونام سایز لوله گازی است که به شیر یک و یک چهارم  اینچ گازی حقیقی میخورد .
شیرگازی 2/1 1 اینچ حقیقی , در  لوله مانیسمان بدون درز یا لوله جوشی درزدار سایز 40 مودر استفاده قرار می گیرد . این نوع سایز شیرگازی به صورت DN40 ساخته می شود و فشار گاز را تحمل می کند .
تمام شیر آلات برنجی این شرکت معتبر حقیقی دارای استاندارد ملی ایران است و به صورت کامل تست شده هستند و از سازمان نفت وگاز کشور تاییدیه دارند . این محصولات در مقایسه با برندهای دیگر با قیمت های مناسب  تری در بازار عرضه می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *