کارخانه شیر گازی حقیقی

کارخانه شیر گازی حقیقی
گروه صنعتی حقیقی از سال 1375 با برخورداری از تجربه بالا در زمینه تولیدات صنعتی در زمینه نیازهای گاز شهری، پالایشگاهی،مراکز نفتی و گازی بر آن شده است که به صورت تخصصی در زمینه تولید شیرآلات ربع گرد گازی با رعایت اصول استاندارد ملی فعالیت نموده  که از افتخارات این گروه صنعتی کسب اولین مجوز استاندارد برای تولید و ساخت شیر ربع گرد از نوع قفلی می باشد. شرکت شیر گازی حقیقی در امر تولید و ساخت قطعات ماشینکاری سری تراشی، اجزائ کنترلی و شیرهای مورد استفاده وسایل گازسوز مورد نیاز متقاضیان فعالیت دارد و توانسته است با به کار گیری نیروهای مجرب و دستگاه های تخصصی این فن و همت مدیران مجموعه مواد اولیه مرغوب را تهیه نماید و تولیداتی با کیفیت با رعایت استانداردهای ملی تولید نماید.
از جمله محصولات این شرکت تولید می توان به تولید شیر آلات ربع گرد گازی در شش سایز، تولید شیرآلات کشویی در سه سایز اشاره کرد. بر روی دسته این شیر نام شیر حاذق حقیقی نیز درج گشته است.

به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید.
شیرهای ساخته شده توسط این شرکت دارای کیفیت و کارکرد مطمئن بالایی می باشد. استحکام و دوام بالای این محصولات به علت انتخاب مواد و قطعات مناسب  که منجر به طول عمر بالا می باشد می شود. متریال مصرفی در شیر گازی حقیقی برنجی می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که با سردنده های موجود در بازار سازگاری دارد.
از دیگر محصولات تولیدی حقیقی که توانسته است رتبه اولین مجوز اسناندارد را برای تولید کسب نماید شیر قفلی حقیقی است که در دسته شیرآلات گازی قفلی شرکت حقیقی محسوب می شود. این شیر قفلی تنها در سایز 1 اینچ تولید می گردد و علت نام گذاری این محصول به عنوان شیر قفلی به این دلیل است که در زمان بسته شدن شیر قفلی توسط کاربر می تواند با استفاده از یک قفل مانع از باز شدن آن توسط افراد دیگر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *