انواع شیر گازی سارا

انواع شیر گازی سارا

شیر گازی سارا گاز که با نام شیرهای دسته گازی سارا شناخته می شود جزو پرکاربردترین شیرهای برنجی با روکش کروم می بشد که برای سریعتر قطع و وصل کردن جریان به صورت ربع گرد تولید شده است. این شیرآلات در استانداردهای بالا و با کیفیت عالی در کارخانجات سارا گاز تولید شده و با استانداردهای لازم وارد بازار می شوند و جنس بدنه این شیرآلات از فلز برنج بوده و در برابر خوردگی و پوسیدگی دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد.

شیر گازی برنجی سارا گاز یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین محصولات تولیدی کارخانجات تولیدی سارا گاز می باشد که از این شیرها جهت قطع و وصل جریان گاز استفاده می شود و در سایزها 2/1 اینچ تا 4 اینچ به صورت اتصال رزوه ای و با فشار کاری 16PN با بهترین کیفیت به بازار عرضه می گردد. شیر Ball valve به شیر دسته گازی معروف است از یک پوسته یا بدنه اصلی تشکیل شده است که یک جسم کروی توپی شکل که به یک شفت متصل شده که از طریق این شفت توپی باز و بسته شده و جریان قطع و وصل می شود. اجزاء شیر گازی سارا گاز متشکل است از بدنه برنجی اهرم تحریک تفلن آب بندی ساق و ساقچه (توپی) سیت (نشینگاه) دسته گازی با روکش پلاستیکی همراه با واشر و مهره برای اتصال دسته به شفت.

شیر گازی سارا گاز

شیرگازی سارا گاز در دسته بال والوهای توپی قرار می گیرد. دلیل قرار گرفتن این شیرآلات در دسته شیرآلات توپی به جهت تعبیه جسم توپی شکل متصل شونده به شفت می باشد که سبب قطع و وصل جریان سیال می شود.

مزیت های استفاده از شیر گازی سارا گاز:

  • قیمت پایین تر نسبت به سایر شیرها

  • عمل کردن سریع در باز و بسته شدن

  • عمل کردن در 1/4 بسته بودن و باز بودن مجرای توپی

  • وزن کم، ساختمان فشرده، نصب و بهره برداری آسان

  • استفاده از شیرهای توپی چند راهی برای تغییر جهت جریان

  • گشتاور پایین مورد نیاز جهت باز و بسته کردن

  • یکپارچه بودن قطعات آن و عدم نیاز به روانکاری

شیر گازی سارا گاز یکی از بهترین شیرآلات صنعتی و ساختمانی به ویژه در حوزه شیر گازی بوده که دارای کیفیت عالی از آلیاژ برنج با آبکاری کروم ساخته شده است که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار خوبی را دارا می باشد که توسط شرکت سارا گاز ضمانت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *