فروش شیر گازی سارا

فروش شیر گازی سارا

مجموعه تولیدی سارا گاز در زمینه تولید شیر گازیهای ساخته شده توسط فلز برنج فعالیت می نماید. این تولیدی با به کار گیری نیروی متخصص و بهره گیری از ماشین آلات به روز و همت و تلاش شبانه روزی مدیران توانسته است تولیداتی با کیفیت با رعایت استانداردهای لازم همراه با قیمتی مناسب تر از رقیبان خود در بازار تولید نماید از جمله تولیدات این مجوعه شیر گازی می باشد.

با پیدا شدن نیازهای جدید و جهت رفع این نیازها شیرآلات با کارکردها و متریال متفاوت تولید شده اند. یکی از موارد مصرف شیرآلات شیر گازی یا شیر توپی ball valve می باشد که متریال مصرفی آن برنج می باشد دنده های این شیر از نوع NPT می باشد که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دراد. در این راستا کارخانجات شیرآلات سارا گاز با بهره گیری از فناوری روز اقدام به تولید شیرگازی مناسب برای سیالات غیر گازی نموده است. Ball valve هایی که در سیستمهای فرآیند بکار می روند از عملگرهای مختلفی به منظور کنترل مستقیم یا از راه دور شیر استفاده می شود. متداول ترین انی عملگرها بصورت دستی یا توسط یک موتور کار می کنند. با حرکت ساقه شیر به اندازه یک قوس 90 درجه ، شیر باز یا بسته می شود.

ساختمان شیر گازی سارا گاز از یک پوسته یا بدنه اصلی تشکیل شده که یک جسم کروی توپی شکل که به یک شفت متصل شده که از طریق این شفت توپی باز و بسته شده و جریان به صورت ربع گرد قطع و وصل می شود. اتصال شیرهای گازی سارا گاز به صورت رزوه ای در ابعاد مختلف می باشد. جنس بدنه این شیرآلات از فلز برنج بوده و در برابر خوردگی و پوسیدگی دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد.

شیر گازی برنجی سارا گاز یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین محصولات تولیدی کارخانجات تولیدی سارا گاز می باشد که از این شیرها جهت قطع و وصل جریان گاز استفاده می شود و در سایزها 2/1 اینچ تا 4 اینچ به صورت اتصال رزوه ای و با فشار کاری 16PN با بهترین کیفیت به بازار عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *