قیمت انواع شیر گازی سارا

قیمت انواع شیر گازی سارا

شکی نیست که شیرآلات جز اساسی ترین اجزای خطوط لوله نفت، گاز، آب و غیره می باشند. با پیدا شدن نیازهای جدید و جهت رفع این نیازها شیرآلات با کارکردها و متریال متفاوت تولید شده اند. یکی از موارد مصرف شیرآلات شیر گازی یا شیر توپی ball valve می باشد که متریال مصرفی آن برنج می باشد دنده های این شیر از نوع NPT می باشد که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دراد. در این راستا کارخانجات شیرآلات سارا گاز با بهره گیری از فناوری روز اقدام به تولید شیرگازی مناسب برای سیالات گازی نموده است.

به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید. شیرهای گازی به دو صورت ربع گرد و قطع و وصل می باشند. جهت استفاده از شیر گازی در مصارف گازی از دسته هایی به رنگ قرمز استفاده می شود. از شیر آلات عالی شیر سارا گاز در لوله کشی گاز طبیعی و گاز مایع (بصورت گاز) در واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می شود.

شیر Ball valve به شیر دسته گازی معروف است از یک پوسته یا بدنه اصلی تشکیل شده است که یک جسم کروی توپی شکل که به یک شفت متصل شده که از طریق این شفت توپی باز و بسته شده و جریان قطع و وصل می شود. اجزاء شیر گازی سارا گاز متشکل است از بدنه برنجی اهرم تحریک تفلن آب بندی ساق و ساقچه (توپی) سیت (نشینگاه) دسته گازی با روکش پلاستیکی همراه با واشر و مهره برای اتصال دسته به شفت.

مزیت های استفاده از شیر گازی سارا گاز:

قیمت پایین تر نسبت به سایر شیرها می باشد که عمل کردن سریع در باز و بسته شدن سیال گازی به وسیله آن انجام می گردد که در 1/4 بسته بودن و باز بودن مجرای توپی عمل می کند. وزن کم، ساختمان فشرده، نصب و بهره برداری آسان از ویژگیهای ممتاز این شیر می باشد. استفاده از شیرهای توپی چند راهی برای تغییر جهت جریان نیز در خیلی مواقع به عنوان یک راه کمکی به حساب می آید.گشتاور پایین مورد نیاز جهت باز و بسته کردن از ویژگیهای شیر گازی های سارا گاز می باشد. این شیرها به دلیل یکپارچه بودن قطعات آن و عدم نیاز به روانکاری نیازی به بازرسی و سرویس دوره ای ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *