لیست قیمت شیرگازی سارا

لیست قیمت شیر گازی سارا

شیر Ball valve به شیر دسته گازی معروف است از یک پوسته یا بدنه اصلی تشکیل شده است که یک جسم کروی توپی شکل که به یک شفت متصل شده که از طریق این شفت توپی باز و بسته شده و جریان قطع و وصل می شود. اجزاء شیر گازی سارا متشکل است از بدنه برنجی اهرم تحریک تفلن آب بندی ساق و ساقچه (توپی) سیت (نشینگاه) دسته گازی با روکش پلاستیکی همراه با واشر و مهره برای اتصال دسته به شفت.

شیر گازی برنجی سارا یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین محصولات تولیدی کارخانجات تولیدی سارا گاز می باشد که از این شیرها جهت قطع و وصل جریان گاز استفاده می شود و در سایزها 2/1 اینچ تا 4 اینچ به صورت اتصال رزوه ای و با فشار کاری 16PN با بهترین کیفیت به بازار عرضه می گردد.

شکی نیست که شیرآلات جز اساسی ترین اجزای خطوط لوله نفت، گاز، آب و غیره می باشند. با پیدا شدن نیازهای جدید و جهت رفع این نیازها شیرآلات با کارکردها و متریال متفاوت تولید شده اند. یکی از موارد مصرف شیرآلات شیر گازی یا شیر توپی ball valve می باشد که متریال مصرفی آن برنج می باشد دنده های این شیر از نوع NPT می باشد که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دراد. در این راستا کارخانجات شیرآلات سارا گاز با بهره گیری از فناوری روز اقدام به تولید شیرگازی مناسب برای سیالات گازی و غیر گازی نموده است. بسته به نوع موارد مصرف انواع شیر گازی شامل شیرهای کپسول گازی، شیرهای بالوالو دسته اهرمی، شیرهای بالوالو دسته خروسکی و شیرهای بالوالو قفل شونده در کارخانجات تولید می شوند. شیر گازی سارا گاز یکی از بهترین شیرآلات صنعتی و ساختمانی به ویژه در حوزه شیر گازی بوده که دارای کیفیت عالی از آلیاژ برنج با آبکاری کروم ساخته شده است که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بسیار خوبی را دارا می باشد که توسط شرکت سارا گاز ضمانت می شود شیرهای گازی سارا گاز به صورت ربع گرد جهت قطع و وصل به صورت سریع ساخته شده است که در سایزهای مختلف از 2/1 اینچ تا 4 اینچ همراه با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

مزیت های استفاده از شیر گازی سارا گاز:

  • قیمت پایین تر نسبت به سایر شیرها

  • عمل کردن سریع در باز و بستهه شدن

  • عمل کردن در 1/4 بسته بودن و باز بودن مجرای توپی

  • وزن کم، ساختمان فشرده، نصب و بهره برداری آسان

  • استفاده از شیرهای توپی چند راهی برای تغییر جهت جریان

  • گشتاور پایین مورد نیاز جهت باز و بسته کردن

  • یکپارچه بودن قطعات آن و عدم نیاز به روانکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *