نمایندگی شیر گازی سارا

نمایندگی شیر گازی سارا

شیرآلات سارا گاز با بهره گیری فناوری روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب و کنترل مراحل مختلف تولید توسط کارشناسان مجرب این مجموعه و استفاده از بهترین مواد اولیه در مراحل ساخت جزئ بهترین شیرآلات گازی در ایران به شمار می آید که توسط نمایندگیهای مجاز و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور در دسترس مصرف کنندگان می باشد . شرکت سارا گاز با بررسی نیاز بازار در سایزهای مورد لزوم اقدام به تولید و عرضه شیرآلات با استاندارد بالا نموده است و  همچنین این شرکت با دارا بودن نیروی خلاق و فنی و طراحی زیبا در عرصه تولید شیر گازی و همچنین در راستای پیشبرد اهداف خود و تامین نیاز مشتری و ایجاد رضایت پیشرو می باشد.

شیرالات از اساسی ترین اجزای خطوط لوله، نفت گاز ، آب و … می باشند.شیرآلات شیر گازی با شیر توپی ball valve که متریال مصرفی آن برنج می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دارد. شیر گازی سارا گاز از بهترین جنس ها و شیرآلات گازی برنجی در بازار ایران به شمار می رود. شکی نیست که شیرالات از اساسی ترین اجزای خطوط لوله، نفت گاز ، آب و … می باشند.شیرآلات شیر گازی با شیر توپی ball valve که متریال مصرفی آن برنج می باشد. دنده های این شیر از نوع NPT بوده که سازگاری کامل با سردنده های موجود در بازار را دارد. دسته های قرمز در شیرهای توپی نمایانگر استفاده برای گاز می باشد. شیرهای گازی به صورت ربع گرد و قطع و وصل ربع گرد و قطع و وصل به صورت سریع می باشد که در سایزهای مختلف از 2/1 اینچ تا 4 اینچ همراه با قیمت مناسب به بازار عرضه می شود.

به طور کلی شیر گازی جهت قطع و وصل کردن جریان گازدرون خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرد در تاسیسات خانگی و یا صنعتی و قابل نصب در مکان مختلف چون تاسیسات گازرسانی های مختلف، ورودی مجتمع ها و ساختمان های اداری، قبل از کلیه لوازم گازسوز برای قطع و وصل شدن جریان سیال درون لوله، جهت قرار گرفتن سوراخ توپی بایستی در جهت عمود بر مسیر جریان باشد که با چرخش دسته در قوس 90 درجه جریان درون انشعاب را قطع یا وصل نماید. از دیگر ویژگی های شیر گازی سارا گاز می توان به تحمل فشار حداکثر در دمای 23 درجه سانتیگراد تا 400 پوند بر اینچ مربع و فشار کاری در دمای 80 درجه سانتیگراد 150 پوند بر اینچ مربع اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *