شیرگازی عالی شیر

شیر گازی عالی شیر

شرکت تولیدی و صنعتی عالی شیر در سال 1367 در یک کارگاه، با فرایند تولید در زمینه سری تراشی قطعات سبک، با عنوان سری تراشی عالی پا به عرصه فعالیت گذاشت. در ابتدا با شناسایی نیاز تولید کنندگان لوازم خانگی و صنایع وابسته اقدام به تولید و تامین طیف وسیعی از قطعات برنجی جهت مصرف شرکت های تولید اجاق گاز نمود. همچنین به سبب اشتیاق در تولید قطعات صنعتی مرتبط با صنایع خودرو سازی اقدام به راه اندازی خط تولید در این زمینه نمود که از آن جمله می توان به پیچ و مهره های فولادی فورجینگ چرخ برای اولین بار در کشور و سوزن های ژیگلور و میل کاربراتور برنجی اشاره کرد که مورد استفاده خودروهای کاربراتوری بود. این تولیدات پس از اخذ استانداردهای مربوطه در حجم انبوه تولید گردید.

در سال 1373 این واحد به صورت پیمانی تولید شیرهای ربع گرد مورد استفاده آبگرمکن های دیواری و همچنین شیر اطمینان دستگاه های دارای مخزن با برند شرکت های سفارش دهنده را به تولید خود اضافه نمود. در سال 1375 با توجه به تجربیات به دست آمده و نیاز کشور به طیف وسیعی از شیرآلات مورد نیاز جهت مصرف داخل، تولید شیر های ربع گرد مورد توجه مدیریت مجموعه واقع گردید به طوری که تمامی تمرکز و تجارب مجموعه صرف تولید شیرهای ربع گرد آبی با برند عالی شیر گردید.

طی دو سال تولید این محصول در سه سایز به تایید مصرف کنندگان با کیفیت ترین محصول معرفی شد. این مجموعه در سال 1376 به شرکت تولیدی و صنعتی عالی شیر نوید تغییر نام داد و در پی آن تمامی تلاش خود را معطوف به بهبود هر چه بیشتر در امر تولید شیرهای ربع گرد نمود و پس از اخذ استاندارد از موسسه ملی ایران در سال 1377 به طور رسمی تولید شیرهای ربع گرد گازی را با برند 77 را آغاز نمود.

امروزه شرکت تولیدی و صنعتی عالی شیر نوید با بیش از ربع قرن تجربه بنا بر رسالت خود مفتخر است تا با دانش و تجربه مدیران و نیرو های فعال در راستای تحقق اهداف کشور در امر تولید و خود کفایی و ایجاد اشتغال سهمی در اقتدار ایران عزیزمان داشته باشد.

کاربرد شیرهای توپی برنجی برای سیالاتی مانند گاز شهری است که فشار و دمای پایینی دارند و از نظر خورندگی غیر فعال بوده. رنگ شیر ها طلایی بوده و دارای بدنه یک تکه می باشند به جهت کاربرد فراوان از این نوع شیرها شیرهای گازی نامیده شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *