شیر گازی سیتکو

شیر گازی سیتکو

برند سیتکو حاصل 13 سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سرانجام در سال 1376 با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. که تا به امروز جلب رضایت مشتریان یکی از اهدامهم برند سیتکو می باشد.

مجموعه ی بزرگ سیتکو در زمینه ی شیرآلات صنعتی، بهداشتی، اتصالات و لوله و بسیاری از ملزومات دیگر از جمله موتورخانه، حمام و آشپزخانه فعال بوده است. این شرکت با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد.

شرکت سیتکو از جمله شرکت های وارد کننده تجهیزات ساختمانی می باشد که در تهران و دیگر شهرهای کشور دارای نمایندگی می باشد. این برند تمامی محصولات تولیدی خود را با قیمت بسیار مناسب توام با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. از جمله محصولات آن در زمینه ی شیرآلات صنعتی می توان به شیر فلکه کشویی طرح کیز و سیم، شیر فلکه سوزنی، شیر غیر گازی، شیر گازی، شیر صافی، شیر خودکار دریچه ای ، شیر خودکار فنری و … می توان اشاره کرد.

شیر های توپی که به شیر های گازی در ایران شناخته شده است. از جمله شیرهای قطع و وصل جریان با چرخش 90 درجه ای (ربع گرد) هستند که عمر طولانی، دوام بالا و آب بندی قابل قبول از علل پر کاربرد بودنشان می باشد. این نوع شیرها از طریق باز کردن توپی ای که در وسط آن ها فضای بازی وجود دارد وظیفه هدایت و تنظیم انواع مختلف سیالات را بر عهده دارند.

بال ولو ها در برابر جریان های آلوده مقاومت بیشتری نسبت به سایر شیرها از خود نشان می دهند. نماد بال ولو در نمودار های خطوط لوله و ایزار دقیق به شکل یک دایره که در دوطرف سمت چپ و راست آن نوک پیکان مثلث وارد شده است می باشد.

هنگامی که دسته آن را به طور دستی می چرخانیم، مجرایی که فشار سیال عبوری را کنترل می کند باز و بسته می شود. هنگامی که اهرم (شفت، میله) به صورت عمود بر خط لوله قرار گیرد یه معنی بسته بودن شیر است. هنگام که اهرم در یک جهت یا یک راستا با خط لوله باشد شیر باز است و سیال در آن جریان دارد.

در شیرهای توپی به دلیل چرخش ربع گرد عمل باز و بسته کردن به سرعت انجام می شود به همین خاطر به دلیل فشر بالا خطر ضربه قوچی به وجود می آید.

شیر گازی سیتکو از نوع شیر توپی یک تکه می باشد که این مدل ارزان ترین مدل است. ساختمان یک پارچه ای دارد و دو قسمتی که توپی را در بر گرفته اند پرس یا جوش داده می شوند. آن ها را نمی توان برای تعمیر و تمیز کردن باز کرد، این شیر برای مصارف کم دردسر تر به کار برده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *