قیمت شیرگازی شیرگاز ایران

قیمت شیر گازی شیرگاز ایران

شرکت شیر گاز ایران SGI در سال 1362 با اخذ مجوز از اداره صنایع در منطقه صنعتی محمود آباد تاسیس و اکنون پس از سالها تجربه و با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های موجود در جهان و متکی به ربات های حساس و دقیق و بهره گیری از متخصصین مطلع و کارآمد موفق گردیده که یک مجموعه صنعتی و تولیدی بسیار ارزشمند را به وجود آورد.

بهره گیری از نیروهای متخصص با دانش و تجربه، ارتباط مستمر با صاحبان اندیشه در عرصه صنعت، تدوین استانداردهای لازم و آموزش های عمومی و تخصصی، اعزام مدیران و کارکنان به دوره های آموزشی و سمینار ها از دیگر تلاش های شرکت جهت ارتقاء بهره وری و سطح کیفی محصولات خود می باشد.

هم اکنون این مجموعه بزرگ صنعتی و تولیدی توانسته است در سایه الطاف الهی و با توکل، تفکر، تلاش شبانه روزی و تکیه بر ارزش های اخلاقی محصولاتی با کیفیت و در سطح استانداردهای جهانی تولید و خود را به عنوان یک شرکت خوشنام و معتبر در سطح ایران و منطقه مطرح نماید.

بال ولو شیرهای چهار طرفه ای هستند که از توپی توخالی، سوراخ شده و چرخشی جهت کنترل جریان از طریق آن می باشد. زمانی که روزنه توپی در مسیر جریان قرار می گیرد شیر باز است و زمانی که دسته 90 درجه بچرخد شیر بسته می شود. زمانیکه شیر باز است دسته به صورت موازی با جهت جریان قرار می گیرد و در صورت بسته بودن عمود بر جهت جریان قرار می گیرد.

به دلیل مکانیزم باز و بسته بودن جریان در این شیرها که توسط توپی داخل آن قرار می گیرد به آن ها شیر توپی نیز می گویند. همچنین به علت مکانیزم سریع این شیرها بیشتر در خطوط گاز به کار برده می شود و به همین علت به آنها شیر گازی نیز می گویند.

شیر های توپی بادوام، به خوبی بعد از چندین دوره عمل می کند و قابل اعتماد می باشد. حتی پس از مدت زیادی که استفاده نشوند، به راحتی بسته می شوند. این ویژگیها این شیر را جهت استفاده فوق العاده ساخته و برای بستن و کنترل عملیات و در اغلب مواقع به شیر های دروازه ای و شیر های ساچمه ای ترجیح داده می شوند.

کاربرد تعمیر و انطباق آسان این سیرها باعث شده که به صورت گسترده ای در صنعت استفاده شوند. با توجه به طراحی و موادی که در بال ولو استفاده می شود، این شیرها تا فشار 1000 بار و دمای 400 درجه سانتی گراد را پوشش می دهند. سایز این شیرها معمولاٌ از 0.2 اینچ تا 48 اینچ می باشد . بدنه شیر های تولید شده توسط شرکت شیرگاز ایران از جنس فلز برنج می باشد که به روش فورج ساخته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *