قیمت شیر گازی سیتکو

قیمت شیر گازی سیتکو

برند SITCOدر سال 1990 در زمینه ی طراحی و تولید انواع شیرآلات ساختمانی، صنعتی و همچنین تولید انواع نوار چسب عایق فعالیت خود را در کشور چین آغاز نمود. این برند در راستای پیشتبرد اهداف خود که دسترسی به بازارهای جهانی خصوصاً بازار آمریکا و معرفی محصولات خود به اقدام به تولید نوارهای چسبی پرایمر با کیفیت بسیار مطلوب با استانداردهای جهانی هم چون ایزو 9001 و ایزو 14001 نمود. این برند در سال 1995 اقدام به ساخت انواع شیرآلات صنعتی با کاربرد نفت و گاز نمود که کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمانی و پالایشگاه دارا است.

شیرهای توپی از جمله شیرهای قطع و وصل جریان با چرخش 90 درجه ای (ربع گرد) هستند که عمر طولانی، دوام بالا و آب بندی قابل قبول از علل پر کاربرد بودنشان می باشد. این نوع شیرها از طریق باز کردن توپی ای که در وسط آن ها فضای بازی وجود دارد وظیفه هدایت و تنظیم انواع مختلف سیالات را بر عهداه دارند.

همانطور که گفته شد شیر توپی نوعی شیر ربع گرد است که عضو مسدود کننده جریان آن به صورت یک کره سوراخ دار است که حول یک محور عمودی نسبت به جهت جریان سیال دوران می نماید. وقتی سوراخ در راستای جریان قرار بگیرد شیر باز بوده و وقتی سوراخ عمود بر مسیر جریان قرار بگیرد شیر بسته می شود. وقتی دسته شیر در راستای مسیر قرار داشته باشد نشانگر باز بودن شیر و وقتی دسته عمود بر مسیر جریان باشد نشانگر بسته بودن شیر می باشد.

کاربرد شیرهای توپی برنجی که به شیر های دسته گازی شناخته شده است برای سیالاتی مانند گاز شهری است که فشار و دمای پایینی دارند و از نظر خورندگی غیر فعال بوده. رنگ این شیرها طلایی بوده و دارای بدنه یک تکه می باشند به جهت کاربرد فراوان از این نوع شیرها، شیرهای گازی نامیده شده اند.

از مزایای مهم جهت استفاده از این نوع ولو ها، عمل کردن در نسبت یک به چهارم بسته بودن و باز بودن مجرای توپی، یکپارچه بودن قطعات آن و عدم نیاز به روانکاری، عمل کردن سریع در باز و بسته شدن، وزن کم، ساختمان فشرده، نصب و بهره برداری آسان، تغییر سریع جهت جریان، گشتاور پایین مورد نیاز جهت باز و بسته کردن و در نهایت قیمت پایین تر نسبت به سایر شیرهاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *