کاربرد شیر گازی امین

کاربرد شیر گازی امین شیر

شرکت امین شیر از سال 1331 در زمینه تولید قطعات سری تراشی، پرسکاری و شیر های مورد استفاده مورد استفاده وسایل گازسوز مشغول به فعالیت می باشد.

شیر های ساخت این شرکت بعنوان نشانه ای بی همتا از کیفیت و کارکرد مطمئن محصولات بشمار می رود. شرکت امین شیر تجارب بی همتایی در تولید شیر های توپی جهت مصارف خانگی و تجاری دارا می باشد. طراحی اقتصادی، انتخاب مواد و ثطعات مناسب، منجر به دوام و استحکام شیرهای ساخت این شرکت با طول عمر بالا شده است.

شیر گازی با مجرا های داخلی کروی شکل برای قطع و وصل جریان گاز مورد استفاده قرار می گیرند. این شیرها دارای توپی می باشند که با چرخش دسته شیر جریان سیال در لوله را قطع و وصل می کنند. برای وصل نمودن جریان بایستی دسته روی ساقه شیر در جهت خلاف چرخانده شود تا توپی از حالت عمود خارج شده در جریان وارد می شود. برای قطع جریان سیال سوراخ توپی به صورت عمود بر مسیر جریان قرار می گیرد. هنگامی که دسته شیر به حالت نیمه باز باشد توپی نیز در حالت نیمه باز قرار گرفته است و باعث می شود تا جریان نا منظمی در شیر ایجاد شود. ماده تشکیل دهنده بدنه، درپوش، توپی درپوش، توپی، ساقه و دستگیره از برنج می باشد.

برای تولید و ساخت این قطعات شمش برنجی را با استفاده از اره برقی اتوماتیک در طول های متناسب برش می دهند و سپس از روش فورج و پرس قطعات برنجی برش داده شده فرم داده می شوند. فورج در واقع حرارت دهی برای فرم دادن اولیه است. بعد از فرایند فرم دهی مرحله تمیز کاری و پلیسه گیری قطعات است. پس از آرایش و فرم دهی قطعات، با پاشیدن ماسه روی قطعات آنها را براق می کنند. برای تولید قطعات یکی تراشکاری نهایی نیز باید انجام شود که این مرحله به وسیله ی ماشین های تراش پیشرفته انجام می شود.

شیر گازی به علت ساختمان ساده آن بسیار ارزان قیمت می باشد در حالیکه سرعت عملکرد بالایی دارد. شیرهای گازی بسیار با دوام هستند و عملکرد فوق العاده ای حتی پس از سیکل های متعدد خواهند داشت. هم چنین این شیر ها بسیار مطمئن می باشند و حتی بعد از مدت زمان زیادی که کار نکرده اند به صورت قابل اطمینانی بسته می شوند. این مزیت های شیر های گازی بهترین انتخاب برای کنترل و بستن شیر می باشند و حتی این شیر ها معمولاٌ به شیرهای دروازه ای و شیرهای سوزنی ترجیح داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *