قیمت شیرگازی رفیع نوین

قیمت شیر گازی رفیع نوین

شرکت تولیدی شیرآلات رفیع نوین یکی از تولید کنندگان شناخته شده در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی در ایران می باشد که در شهرک بهارستان استان تهران در حال فعالیت می باشد که توانسته است با به کار گیری نیروهای متخصص و بهره گیری های ماشین آلات این صنعت تولیداتی مطلوب ر به بازار عرضه نماید.

اگر کمی در مورد شیرها اطلاع داشته باشید پس باید Ball Valve را بشناسید که در ایران به نام شیر گازی شناخته می شوند. که یکی از پر کاربرد ترین شیرهای موجود می باشد. شیرهای توپی یا همان شیرهای گازی شیرهای ربع گردی هستند که داخل آن یک توپی سوراخ دار برای کنترل جریان وجود دارد. این شیرها به عنوان شیرهای با دوام و با قابلیت Shutoff یا قطع جریان قوی شناخته می شوند اما متاسفانه معمولاٌ قابلیت کنترل جریان کمی دارند. بیایید در مورد اینکه در چه مواقعی می توان از شیر گازی ها به عنوان کنترل کننده استفاده کرد صحبت کنیم.

با اینکه شیرهای توپی بهترین شیر برای کنترل جریان نمی باشند، به دلیل صرفه اقتصادی استفاده از این شیرها به عنوان شیر کنترل جریان متداول است. از این شیر در کاربرد هایی که نیاز به کنترل دقیق جریان نیست می توان به عنوان کنترل ولو استفاده کرد.

شیر های توپی ساخته شده توسط شرکت رفع نوین برای مصارف گازی به خوبی می توان استفاده کرد و به همین دلیل از فلز برنج برای ساختن آن برای این منظور استفاده می شود که تنه این شیر به صورت یک تکه و یکپارچه ساخته می شود و برای آب بندی آن از واشر تفلون استفاده می شود که عملکردی بسیار مطلوب می باشد.

شیرهای توپی به خاطر سایز سوراخ بزرگ توپی شان که یکباره در مقابل جریان قرار می گیرد کنترل چندانی روی جریان ندارند. همچنین بین Stem و توپی شیر مقداری بازی وجود دارد که کنترل دقیق جریان را سخت تر می کند و در آخر گشتاور بالای مورد نیاز در شیر های توپی در هنگام باز شدن و در هنگام بسته شدن شیر اجازه تنظیم دقیق جریان را نمی دهد.

بر روی شیرهای گازی رفیع نوین دسته ای برای باز و بسته کردن کاربر وجود دارد که می توان آن را به وسیله مهره و واشری که بر روی آن می باشد از ساقه شیر جدا نمود که امنیت شیر در مواقعی که نیاز به باز کردن وجود ندارد بیشتر شود. این شیر برای توجه بیشتر و دیده شدن به رنگ قرمز می باشد که بر روی آن نام برند رفیع نوین به چشم می خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *