قیمت شیر گازی سامین

قیمت شیر گازی سامین

ده سال ضمانت جایگزینی، واحد برگزیده استاندارد مصالح ساختمانی، واحد نمونه صنعتی ایران و عضو انجمن صنعت تاسیسات اینها تنها قسمتی از افتخارات شرکت تولیدی شیر سازی سامین می باشد . شرکت تولیدی شیر سازی سامین در سال 1342 تاسیس شده و تا امروز بیش از 50 سال سابقه صنعتی، نخستین تولید کننده شیرآلات برنجی ساختمانی و صنعتی در ایران بوده و دارای گسترده ترین امکانات تولید و تنوع محصولات در خاورمیانه می باشد. حفظ کیفیت بالای محصول که همیشه سرلوحه اهداف این شرکت بوده موجب گردیده تا شرکت سامین در ارزش یابی های کشوری به بالاترین جایگا ها دست یابد. واحد نمونه کیفی در سطح ملی واحد نمونه صنعتی کل کشور از آن جمله می باشد که در سطور بالا نیز به آن اشاره شد.

شیر گازی از نوع شیر توپی می باشد که در ایران به عنوان شیر گازی بیشتر شناخته شده است. این شیرها به گونه ای هستند که با حرکت چرخشی کار می کنند که در آنها از یک دیسک کروی چرخان برای کنترل جریان عبوری استفاده می شود که این دیسک ها برای باز و بسته کردن جریان مورد استفاده قرار می گیرد. شیر گازی ها شیر های ساده ای هستند که برای قطع و وصل کردن جریان از یک قطعه توپی شکل برای متوقف کردن و راه اندازی دبی گاز استفاده می شود که با چرخش ساقه شیر به سمت موقعیت باز شدن توپی می چرخد و سوراخی که در وسط آن تعبیه شده است در مسیر ورود و خروج گاز قرار می گیرد و در نتیجه گاز از شیر عبور می کند. وقتیکه توپی آنگونه ای بچرخد که سوراخ آن عمود بر مسیر گاز قرار گیرد. دبی سیال متوقف می گردد. وقتی که توپی در موقعیت نیمه باز قرار گیرد. جریان آشفته های در شیر ایجاد می شود این مشخصه باعث محدودیت کاربرد بال ولو می گردد. بنابراین این نوع از شیرآلات صنعتی در سیالهایی که قرار است کاملاٌ باز یا کاملاٌ بسته باشد بکار می رود.

عمل کردن در نسبت یک به چهارم بسته بودن و باز بودن مجرای توپی یکپارچه بودن قطعات آن و عدم نیاز به روانکاری، عمل کردن سریع در باز و بسته شدن، وزن کم، ساختمان فشرده، نصب و بهره برداری آسان، تغییر سریع جهت جریان، گشتاور پایین مورد نیاز جهت باز و بسته کردن و در نهایت قیمت پایین تر نسبت به سایر شیرهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *