قیمت شیر گازی مهشیر

قیمت شیر گازی مهشیر

شیرآلات گازی مهشیر یکی از قدیمی ترین شیرآلات گازی برنجی در ایران می باشد که از سال 1348 شروع به فعالیت نموده است. شیر گازی مهشیر دارای قیمتی مناسب بوده و این کارخانه علاوه بر تولید شیر گازی مبادرت به تولید شیر فلکه کشویی برنجی، شیر فلکه آتشنشانی و شیر یکسر روپیچ برنجی مهشیر کرده است. شیر گازی های تولیدی مهشیر در سایزهای 1.2، 3.4، 1 و 2 اینچ تولید و به بازار جهت استفده مصرف کندگان عرضه می شود.

شیر توپی یا بال ولو یا شیر گازی یک مدل از انواع شیر می باشد که با گردش 90 درجه یا ربع گردش که در جهت مستقیم حرکت سیال است شیر بال ولو دارای یک قطعه راه بند که حرکت دورانی دارد و شامل یک توپ کامل و یا نیمه کامل است می باشد.

این توپ هنگامی که می چرخد مسیر سیال را باز و یا بسته به حالت 0 و یا یک در می آورد و برای تنظیم جریان استفاده نمی شود. این شیرها به دلیل اطمینان بالا و نوع آب یندی که دارند گزینه بسیار مناسبی برای گازها می باشند این شیر دارای مجرای ورودی و خروجی در مرکز آن می باشد.

جنس بدنه شیرهای توپی معمولاٌ شیر های گازی از جنس فلز برنج ساخته می شود که البته می توان به جهت افزایش دوام بیشتر در مقابل خوردگی با آلیاژ نیکل پوشش شوند. که البته شیرهای گازی مهشیر به وسیله فلز برنج ساخته می شود و به رنگ طلایی می باشد. یکی از انواع پر کاربرد شیر توپی می باشد که به صورت دو راهه (ورودی و خروجی در مسیر طولی و مستقیم) ساخته شده است که اجازه می دهد جریان گاز به صورت خطی و بدون آشفتگی و تلاطم از ورودی به خروجی جریان یابد. در این نوع شیرها توپی یا بال فقط از سمت بالا مهار شده و می تواند توسط جریان سیال کمی در مسیر جریان بازی کند. این نوع شیرهای گازی برای فشارهای پایین طراحی و ساخته می شود.

شیرهای توپی دسته گازی که جهت استفاده در مصارف گازی طراحی و ساخته می شود به وسیله دسته قرمز رنگ که بر روی آن نشان مهشیر درج شده است از شیرهای غیر گازی قابل تشخیص می باشد. از این شیر در مصارف مختلف ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی و … به وفور استفاده می شود و به لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مطلوب می باشد این شیر حتی پس از مدتها استفاده نشدن بدون هیچگونه خرابی می توان از آن استفاده کرد و بعد از مدتها استفاده نشدن همچنان نرم و راحت باز و بسته می شود و نیازی به کوچکترین فشار نمی باشد. رزوه های شیر گازی با سیستم لوله کشی ایران تطابق کامل را  داردو در زمان بستن پیشنهاد می شود از نوار تفلون برای آب بندی آن استفاده نمود تا از بروز هر گونه نشتی جلوگیری شود. دسته روی این شیر به واسطه یک مهره که بر روی آن نصب می باشد قابل جدا شدن می باشد تا بتوان در مواقع ضروری آن را جدا نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *